بدنسازی و تناسب اندام

بدنسازی و پرورش اندام ،سلامتی و تندرسی و افزایش و کاهش وزن

تمرین جلو بازو سیم کش

تمرین جلو بازو سیم کش

برای امروز آموزش تمرین جلو بازو سیم کش به صورت خوابیده را آماده کرده ایم که امیدواریم براتون مفید باشه.

 

مشخصات تمرین جلو بازو :


نام تمرین : جلوبازو سیم کش خوابیده
نوع تمرین : قدرتی
عضلات اصلی : جلوبازو
عضلات دیگر : -
تجهیزات : سیم کش
سطح تمرین : متوسط

 

 

 

 

نحوه و آموزش تمرین :

 

پولی های دستگاه سیم کش را روی پایین ترین مقدار تنظیم کرده و یک میله راست و یا خم را به آن متصل کنید.

دست ها را به انداره عرض شانه باز کرده و میله را بگیرید . کف دست ها باید به سمت بالا باشد .


به پشت روی زمین دراز بکشید و کف پاها را به دستگاه سیم کش بچسبانید(مطابق تصویر). زانوها باید کاملا راست باشند .
بازوها باید کاملا کشیده و آرنج ها نزدیک بدن قرار گرفته باشند ، اندکی بازوهای خود را خم کند . این وضعیت شروع حرکت است .


در حالی که بازوهای خود ثابت نگه داشته اید ، دست ها را از ناحیه آرنج خم کرده و به سمت سینه خود بالا بیاورید .

 

هنگام انجام این حرکت عمل بازدم را انجام داده و عضلات جلوبازو خود را منقبض کنید .


پس از یک ثانیه انقباض عضلات در این وضعیت ، به آرامی دست ها را به وضعیت شروع حرکت بازگردانید.
حرکت را به تعداد توصیه شده انجام دهید .

 

سایر روش ها برای اجرای این حرکت :

می توانید این حرکت را با استفاده از کش ورزشی نیز انجام دهید البته یادآور میشویم که برای هرچه نتیجه گیری بهتر باید به روش بالا انحام شود.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی